לוחות תקרה אקוסטיים מפיברגלס סדרת ALMA

לוח אקוסטי פיברגלס לתקרה
תיאור כללי

לוחות תקרה אקוסטיים מפיברגלס סדרת ALMA הם פתרונות חדשניים ופונקציונליים שנוצרו כדי לטפח בכל התחשבנויות אסתטיות ואקוסטיות במגוון רחב של סביבות. אלו לוחות עשויים מחומר פיברגלס איכותי, המכיל מאפייני ספיגת רעש מצוינים והתאמה רבה לשיקולים אדריכליים שונים.

ספיגת רעש : לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA מיועדים לספוג ולשלוט באופן יעיל ברעש במרחב. המבנה המשולש של הפיברגלס מאפשר ללוחות אלו לפגוע ולהמיר אנרגיית רעש לחום, מפחית אקוסטיקה באופן יעיל וממזער את רמות הרעש הכלליות. זה הופך אותם לאידיאליים ליצירת סביבות בית, משרדים, חדרי שיעור ומקומות מסחריים בהם נדרשת שליטה ברעש.

עיצוב רב-תכניות: לוחות תקרה אלו מגיעים במגוון עיצובים, טקסטורות וגימורים, מאפשרים שמירה על יישוב חלק במגוון סגנונות אדריכליים. בין שזו משרדים אלגנטיים או מרחב יוקרתי, לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA מציעים גמישות עיצובית שמתאימה לאסתטיקה שונה.

התקנה פשוטה: התקנת הלוחות יחסית פשוטה. אפשר לתלות אותם על גבי קונסטרוקציה או להתקינם ישירות, ובכך הם מתאימים גם לפרויקטים חדשים וגם לפרויקטי שיפוץ. מבנה המוצר מקל משמעותית על תהליכי הטיפוח וההתקנה.

עמידות בפני אש: הפיברגלס כולל בטבעו מאפיינים עמידים לאש, ולכן לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA הם בחירה בטוחה למקומות ציבוריים ומסחריים. הם עומדים בתקנים ישראלים לבטיחות האש הכללית של מבנים.

עמידות: הפיברגלס ידוע בעמידותו וביכולת להתמודד עם השימוש היומיומי. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA שומרים על עמידותם המבנית ומבטיחים פתרון ארוך טווח לשליטה ברעש.

אפשרויות ידידותיות לסביבה: לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA זמינים בהרבה גרסאות, הכוללות חומרים ממוחזרים או פרקטיקות גידול ירוקות. זה יוצר בחירה סביתית גם עבור פרויקטים בעלי תחזוקה לסביבה.

בסיכום, לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  מציעים, פונקציונליות ועיצוב, מספקים שליטה יעילה ברעש ומשדרגים את המראה הוויזואלי של המרחב. בין שזה יצירת סביבת עבודה יעילה, סביבה חינוכית ושקטה או מרחב מסחרי שנראה טוב, לוחות אלו תורמים לאטמוספירה מאוזנת ונעימה.

אריח תקרה מצמר זכוכית מונח בתלייה על גבי פרופילציה
<br />
אריח תקרה מצמר זכוכית חצי שקוע בתלייה על גבי פרופילציה.<br />
במראה לבן מט, אשר ניתן לקבל במגוון רחב של גוונים.
שימושים

לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  הם פתרון יעיל וגמיש לטיפול באתגרים אקוסטיים בסביבות שונות.

אופטימיזציה אקוסטית במשרד:

בסביבות משרדים תוססות שבהן תקשורת היא מרכזית, לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  משמשים תפקיד קריטי ביצירת אטמוספירה  מותאמת. תלויים מתקרה, לוחות אלו סופגים ומפזרים גלי רעש, מקטינים הולכות ומפחיתים רמות רעש כלליות. תוצאה זאת היא סביבת עבודה ממוקדת יותר ונעימה יותר, המשפרת את הפרודוקטיביות וההתרכזות בקרבת עובדים.

שיפור סביבות במוסדות חינוך:

במוסדות חינוך, כגון כיתות ואולמות הרצאות, נתקלים לעיתים קרובות באתגרים אקוסטיים עקב ריבוי אנשים. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  מספקים פתרון יעיל על ידי ספיגת רעש נוסף ומניעת השתקפות קול. יוצרים סביבת למידה יותר נוחה שמאפשרת לסטודנטים ולמורים לתקשר בבהירות ולהתרכז בתוכן הלמידה.

שיפור סביבות במערכות רפואית:

בהגדרות רפואיות, שמירה על אטמוספירה שקטה ורגועה היא קריטית לרווחת החולים ולתקשורת בין מקצוענים. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  מסייעים בהפחתת רמות הרעש בבתי חולים, מרפאות ואזורי המתנדבים. הם יוצרים סביבה יותר שקטה לחולים ומביאים ליעילות בתקשורת ובהתרכזות בין המקצוענים הרפואיים.

יצירת סביבות מזמינה במקומות אירוח:

מסעדות, מלונות ובתי קפה נתקלים לעיתים קרובות באתגר של הגברת רמות הרעש כדי ליצור חוויית אכילה או הנאה נעימה. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  עוזרים בספיגת רעש ובשליטה בו, יוצרים אווירה נוחה ונעימה יותר עבור הלקוחות. הם יכולים להיות מותקנים במקומות אסטרטגיים כדי ליצור אזורים אקוסטיים, מקלים על תקשורת בין הצוות ומשפרים את האטמוספירה הכללית במקום.

אופטימיזציה של חדרי ישיבות:

חדרי ישיבות הם מקומות בהם תקשורת ברורה והצגות יעילות הן קריטיות. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  משדרגים את אקוסטיקה החדרים אלה על ידי הפחתת השתקפות רעש ויצירת סביבה ממוקדת יותר. זה מבטיח שיש ייבוש בביצועי הפגישות וההצגות וללא הפרעות.

בסיכום, לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  מותאמים לסביבות שונות, משפרים את אקוסטיקת החלל ויוצרים סביבות המקדמות ליציבות, לימוד, שיקום ונוחות כללית.

מאפיינים

 לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  מציעים סדרת תכונות שהופכות אותם לבחירה מובילה לטיפול באתגרים אקוסטיים בסביבות שונות.

ספיגת רעש מעולה: לוחות אלו מיועדים בטכנולוגיה מתקדמת בגביש פיברגלס ברמת צפיפות גבוהה, המכונה ביכולת יוצאת דופן לספיגת רעש. המבנה המקורה של הפיברגלס יודע לפסול ולהמיר אנרגיית רעש לחום, מפחית קולות דפוקה, התקרבות ורעש כללי. תוצאה זאת היא סביבה שקטה ונעימה.

גמישות בעיצוב: לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  מגיעים במגוון עיצובים, טקסטורות וגמורים, המאפשרים שילוב חלק בקלות בסגנונות אדריכליים שונים. בין אם מדובר במשרד חדיש ומודרני, בסביבה חינוכית קלאסית או במרחב מסחרי דינמי, לוחות אלו מציעים גמישות עיצובית שמתאימה לאסתטיקה שונה.

התקנה פשוטה: התקנת הלוחות היא פשוטה וקלה באמצעותם. אפשר לתלות אותם על בי קונסטרוקציה או להתקינם ישירות, על גבי התקרה, מה שהופך אותם למתאימים גם לפרויקטים של בנייה חדשה וגם לפרויקטים שיפוצים. התהליך הפשוט מבטיח יעילות ונוחות.

עמידות בפני אש: הפיברגלס מצוין בתכונת בטיחות האש, שמשפרת את בטיחות המקום בו מותקנים הלוחות. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA עומדים בתקנים אסטרטגיים לבטיחות האש, ומאושר לבטיחות הכללית של מבנים.

בנייה איכותית: הפיברגלס מצוין בעמידותו וביכולתו להתמודד עם השימוש היומיומי והשחקנות. לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA שומרים על עמידותם המבנית ומבטיחים פתרון ארוך טווח לשליטה ברעש.

אפשרויות התאמה אישית: הלוחות יכולים להתאים לדרישות עיצוב ואקוסטיקה ספציפיות. בין אם זה בהתאמת גודל הלוח, הצורה או הצבע, אפשרויות ההתאמה מאפשרות פתרונות מותאמים אישית לצרכי היישום הספציפיים של כל מקום.

גרסאות ידידותיות לסביבה: רבים מהלוחות תקרה אקוסטיים זמינים בגרסאות ידידותיות לסביבה, הכוללות חומרים ממוחזרים או פרקטיות גידול ירוקות. זה יוצר בחירה סביתית גם עבור פרויקטים בעלי תחזוקה לסביבה.

שיפור בברירת המחדל של דיבור: על ידי הפחתת רעש רקע, הלוחות משדרגים את ברירת המחדל של דיבור במגוון סביבות. זה מועיל במיוחד בחללים כמו כיתות, חדרי ישיבות ומשרדים, הן במטרה לתקשר בבהירות והן לשמירה על פרטיות.

תרומה לתעוזת :LEED בשל התכונות הידידותיות לסביבה והיעילות האנרגטית שלהם, לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  תורמים לעמידות בדרישות תעוזת LEED (הנהגה באנרגיה ולעיצוב סביבתי), תורמים לקידום שיטות בניית ירוקות.

בסיכום, לוחות תקרה פיברגלס אקוסטיים ALMA  משלבים טכנולוגיה מתקדמת עם גמישות עיצובית, מציעים פתרון מקיף ליצירת תנאים אקוסטיים אופטימליים במגוון רחב של מרחבים. בין אם מדובר ביצירת אטמוספירה שקטה במשרד, בסביבת למידה מאוזנת אקוסטית או במרחב מסחרי דינמי, הלוחות האלו משדרגים גם את הפונקציונליות וגם את האסתטיקה.

עמיד למים ועמיד בפני לחות
לאחר טיפול מיוחד, חומר הבסיס יכול להיות עמיד למים ולחות ויכול להיות עמיד בסביבה לחה

חומר מעולה
סיבי זכוכית מיוצרים בלחץ גבוה, חיובי ושלילי מכוסה לבד סיבי זכוכית

אין אבק
ארבעת הצדדים של שכבת הפאנל אטומים ולא יפיקו אבק, מה שיכול למנוע ביעילות את ספיחת האבק באוויר, לשמור על כדור הארץ נקי לאורך זמן, ולמלא תפקיד משמעותי בניקיון הסביבה הפנימית

ללא שקיות
החומר מורכב מזכוכית שבורה ומידות טובות אשר מסודרות בקפידה ובעלת מבנה פנים פרה. זה מאפשר לתקן טעויות לאחר ההתקנה והגודל המקורי נשאר ללא שינוי לאחר הייבוש

דגמי ALMA

Alma – B

לוחות מצמר זכוכית מיושמים בהדבקה ישירה לתקרה יצירת מראה רציף במקומות אשר לא ניתן לבצע הנמכת תקרה. במראה לבן מט, אשר ניתן גם לקבל במגוון רחב של גוונים.

בעובי 40 או 20 מ"מ בגודל  1200*600 מ"מ, 600*600 מ"מ

בצורת

Alma – A

אריח תקרה מצמר זכוכית מונח בתלייה על גבי פרופילציה. במראה לבן מט, אשר ניתן לקבל במגוון רחב של גוונים.

בעובי 15 מ"מ בגודל 1195*595 , 595*595 , 605*605 , 1220*610.

בצורת

Alma Cloud

אריחים תלויים מצמר זכוכית במגוון רחב של צורות וגדלים. במראה לבן מט, אשר ניתן לקבל במגוון רחב של גוונים.

בעובי 40 מ"מ.………………………………….. …… ………….       ………… ……………….

בצורת

Alma DS

אריחים תלויים מצמר זכוכית במגוון רחב של צורות וגדלים. במראה לבן מט, אשר ניתן לקבל במגוון רחב של גוונים.

בעובי 40 מ"מ.

 

בצורת

Alma – E

אריח תקרה מצמר זכוכית חצי שקוע בתלייה על גבי פרופילציה. במראה לבן מט, אשר ניתן לקבל במגוון רחב של גוונים.

בעובי 15 מ"מ בגודל 1195*595 , 595*595 , 605*605 , 1220*610.

בצורת

Alma Baffle

אריחים תלויים מצמר זכוכית במגוון רחב של צורות וגדלים. במראה לבן מט, אשר ניתן לקבל במגוון רחב של גוונים.

בעובי 40 מ"מ.

 

בצורת

המידע

צרו קשר

דובלר 2002 מקיימת קשר הדוק עם אדריכל/ יועץ האקוסטיקה/ יועץ תרמי בפרויקט ויועצת לו בכל שלבי התכנון והביצוע, תוך התאמת החומרים לדרישות המיוחדות של כל פרויקט.

צרו קשרפרטים נוספים

נשמח לעמוד לשרותכם

אנא מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

תתקשר עכשיו