לוח אקוסטי מעץ Wooden Pet לחיפוי קירות ותקרות

פנלים איכותיים עשויים עץ מלא בצבעים שונים

תיאור כללי

Wooden Pet הוא מוצר איכותי העשוי מעץ טבעי אשר תוכנן לשפר את הביצועים האסתטיים והאקוסטיים של כל חלל בו הוא מותקן. פאנל זה מספק מגוון יתרונות שהופכים אותו לאופציה מעולה לעומת סוגים אחרים של לוחות קיר הקיימים בשוק.

אחד היתרונות העיקריים של לוח הקיר האקוסטי מעץ עץ הוא המראה הטבעי שלו. עשוי מ-100% עץ טבעי, לוח קיר זה מוסיף נופך של אלגנטיות ותחכום לכל חדר מבלי להכריע את שאר האלמנטים הפנימיים. ניתן לשלב בקלות את Wooden Pet בכל חלל, מחדרי ישיבות ועד לובי מלונות, מסעדות ואפילו בתים, וליצור מראה נעים ומאוחד.

בנוסף ליתרון האסתטי שלו, לוח הקיר האקוסטי Wooden Pet מתוכנן לספק בליעת קול מעולה. העיצוב הייחודי שלו כולל חריצים ורכסים עמוקים שעוזרים לספוג אנרגיית קול דרך הפאנל עצמו, ועוזרים להפחית רעש לא רצוי בחלל. תכונה זו הופכת את Wooden Pet לבחירה האידיאלית עבור חללים שבהם איכות הסאונד חשובה, כגון חדרי ישיבות, אולפנים ואודיטוריום. ועם אפשרות להתאים אישית את הפאנלים מבחינת עובי, רוחב ואורך, ניתן להגיע לתוצאות ביצועים אקוסטיים ספציפיים.

יתרון נוסף של Wooden Pet הוא העמידות שלהם. עשויים מעץ איכותי, הם חזקים ועמידים במיוחד, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור חללים עם תנועה גבוהה. בנוסף, הם דורשים תחזוקה מינימלית, מה שמאפשר להם לשמור על המשיכה האסתטית שלהם לאורך תוחלת חיים ממושכת.

לסיכום, Wooden Pet הוא אופציה מצוינת לכל מי שמחפש חיפוי קיר איכותי, טבעי ואלגנטי המספק ביצועים אקוסטיים מעולים. יכולתו לספוג צליל, מראה טבעי ועמידות הופכת אותו לבחירה רב-תכליתית עבור מגוון רחב של יישומים על ידי Wooden Pet. על ידי התקנת לוח קיר אקוסטי מעץ עץ, אתה יכול ליצור סביבה מסבירת פנים, נוחה ואסתטית להנאת כולם.

שימושים

מבני דיור:  Wooden Pet נמצאות לשימוש במבני דיור כדי ליצור מראה חמים, רוסטי או מודרני. ניתן ליישום אותן באופן אופקי או אנכי כדי לכסות את הפסיפס בשלמותו או להשתמש בהן כפרטים מוסיפים. בחירת סוגי העץ ותבנית ההתקנה יכולה לשנות באופן משמעותי את מראה הבנייה.

קירות פנים:  Wooden Pet ניתן לשימוש ליצירת קירות פנים מרהיבים בדירות, מסעדות ומלונות. אלו הופכות את העיצוב הפנימי לחם וטבעי.

חנויות: חנויות ייחודיות לעיתים תופסות את העין על ידי Wooden Pet כדי ליצור אטמוספירה נעימה ומדורגת. ניתן להשתמש Wooden Pet לתצוגות, לכיסוי קירות או אף לתקרות כדי ליצור את האווירה הנדרשת.

מסעדות וברים: Wooden Pet ניתן למצוא במסעדות וברים, בהם הם משתתפים ביצירת אווירה נעימה ומזמינה. ניתן להשתמש בהם בקירות, במחיצות או אף באזור הבר.

רהיטים וארונות: Wooden Pet   משמש ליצירת רהיטים, כמו ארונות, ארוניות ושולחנות. הלוחות מוסיפים להם מראה טבעי ונצחי.

מבני גינה חיצוניים: ניתן להשתמש בגידול עץ טבעי במבני גינה חיצוניים כמו פרגולות, גרילים ונדנדות גינה כדי ליצור קשר הרמוני עם הטבע.

תקרות אקצנט: Wooden Pet ניתן להוסיף לתקרות כדי ליצור חום וטקסטורה בחדר. ניתן לראות זאת גם במבני דיור פרטיים וגם במסחריים.

מקומות פנאי: Wooden Pet טבעי משמשים במקומות פנאי כמו סאונות, חדרי ספא ואזורי ג'קוזיים בשל יכולתם לעמוד בלחות וליצור אווירה מרגיעה.

תצוגות מסחריות: עבור חנויות Wooden Pet מספק יתרונות במראה הויטרינות ובשיווק כרקע מרשים ואורגני למוצריהן.

אלו רק דוגמאות ספורות לאיך Wooden Pet יכולים לשמש לשיפור האסתטיקה והתפקודיות של מגוון מרחבים, בגן הבית ובארונות הציוד גם בדיורי מגורש וגם במסחריים.

 הכנת האתר עבור התקנת Wooden Pet 

שלב 1

יש להסיר שאריות לכלולך מהקיר. ניתן להתקין גם ללא קונסטרוקציה בהדבקה ישירה על גבי הקיר עם דבק צנוגו.

שלב 4

הברגת הלוחות על גבי הפרופיטים. מומלץ על 3 ברגים בשורה.

שלב 3

מומלץ להוסיף בידוד 24 ק״ג. …………………………………

שלב 2

התקן פרופיטים מעץ במרווחים של 60 ס״מ. ………………………….

שלב 7

להצמדת פנלים לתקרה, ההוראות כמעט זהות לאלו להצמדה לקיר. ראה את הטיפים למטה! מכיוון שאנו חיים על פני כדור הארץ, חוק הכבידה חל כאן. לפני הצמדת הפנלים לתקרה, מומלץ מאוד להבריג או להדק את הדקים לבד, לפחות З שורות, כפי שמוצג להלן. זה מונע מהפאנל לשקוע

שלב 6

אם הקיר שלך גבוה מ-270 ס"מ, אתה יכול לחבר לוחות קיר. שימו לב לעצות הבאות! מומלץ מאוד להשתמש במסור עגול כדי לקצר את קצה הציפוי בכ- З מ"מ כך שהקצה יהיה שטוח. כתוצאה מכך, התפר יראה מינימלי בעת הצבת לוחות קיר. כאשר אתה מנסר, אתה צריך לחזק את האזור שבו אתה מנסר, ואתה יכול לעשות זאת על ידי הוספת ברגים או סיכות מעל או מתחת לאזור שבו אתה מנסר דקים.

שלב 5

אם קצה הקו קצר יותר מרוחב החיפוי, ניתן להשתמש בסכין חצי לקצר את רוחב החיפוי.

טבלת נתונים אקוסטיים

צרו קשר

דובלר 2002 מקיימת קשר הדוק עם אדריכל/ יועץ האקוסטיקה/ יועץ תרמי בפרויקט ויועצת לו בכל שלבי התכנון והביצוע, תוך התאמת החומרים לדרישות המיוחדות של כל פרויקט.

צרו קשרפרטים נוספים

נשמח לעמוד לשרותכם

אנא מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

תתקשר עכשיו